VRIJWILLIGERS

Iedereen kan iets doen om het verkeer voor zichzelf en voor anderen een stukje veiliger te maken. Duizenden mensen in heel Nederland doen dat al.

VVN is een vereniging van mensen die het belang van veilig verkeer onderkennen en zich daarvoor willen inzetten. Vrijwilligers vormen een belangrijke pijler van de organisatie. In heel Nederland zijn ongeveer 4.500 vrijwilligers actief voor veilig verkeer.

Het vrijwilligerswerk bij Veilig Verkeer Nederland is uitdagend, leerzaam en veelzijdig. Bovendien hebben wij onze vrijwillgers veel te bieden. Zo kan men bijvoorbeeld kosteloos deelnemen aan verschillende trainingen. De afdeling Noord Drenthe heeft op dit moment 40 vrijwilligers. Ook u bent welkom.

Veilig Verkeer Nederland drijft op vrijwilligers. U bent dus heel belangrijk voor ons. Zonder uw hulp kan onze afdeling niet bestaan. Als vrijwilliger levert u een onmisbare bijdrage aan de verkeersveiligheid. Zonder vrijwilligers geen Veilig Verkeer Nederland.
Samen overleggen we waar u interessen naar uit gaat. Wat wilt u doen? Hoeveel tijd heeft u daarvoor? Welke kwaliteiten bezit u? Bent u een doener die graag de handen uit de mouwen steekt? Liggen uw interesses op het gebied van kinderen of spreekt u liever met/voor volwassenen? Houdt u van organiseren of schrijft u liever voor de website?

Een paar redenen om mee te doen:

1. Je helpt mensen veilig thuis te komen en zich veiliger te laten voelen in het verkeer.
  2. Je ontmoet veel nieuwe mensen en vergroot je eigen netwerk.
  3. Meedoen is makkelijk en hoeft niet veel tijd te kosten. Je doet al mee met een tijdinvestering van 15 minuten.
  4. Het is leerzaam en je doet veel ervaring op. Van organisatieskills tot financiën, van netwerken tot bestuurlijke taken. Vrijwilligerswerk bij Veilig Verkeer Nederland staat dus heel goed op je cv.

Of je nu jong bent of wat ouder. Veel tijd hebt of liever eenmalig iets doet. Graag de handen uit de mouwen steekt of liever het gesprek aangaat: er is gegarandeerd iets dat bij jou past.

Iets voor jou? Voor meer informatie of aanmelden mail naar info@vvnassen.nl of gebruik het contactformulier.

VRIJWILLIGERSVERGOEDING
Alle vrijwilligers ontvangen de wettelijke vrijwilligersvergoeding.

Vrijwilligersverzekering
Veilig Verkeer Nederland heeft voor haar vrijwilligers een vrijwilligersverzekering afgesloten, deze verzekering geeft een secundaire dekking.

images?q=tbn:ANd9GcR-EinTUNLIXQro-uPEaf-