Wie zijn wij

Veilig Verkeer Nederland, afdeling Noord Drenthe is actief in de gemeente Assen, Aa en Hunze, Noordenveld, Tynaarlo, Midden Drenthe en Westerveld met een groot team van enthousiaste vrijwilligers met ieder zijn eigen interesse en/of expertise.

Wilt u weten wat wij doen voor kinderen en volwassenen, kijk dan onder de desbetreffende Projecten.

Het bestuur bestaat uit 9 vrijwilligers. De afdeling bestaat op dit moment uit 40 vrijwilligers.

Yvonne Baas Voorzitter
Henk Bruggenkamp
Nynke Hoekstra
Arthur Lippers